Proefles?

Wat is pilates?

  • sterk en soepel
  • betere houding
  • aandacht en concentratie
  • in- en ontspanning
  • voor iedereen

Bij pilates gaat het om de kernspieren in je romp. Je doet (grond)oefeningen voor buik, billen, benen, rug en armen. Pilates richt zich op een stevige en stabiele rug. Je streeft ernaar elke beweging beheerst, nauwkeurig, vloeiend en met aandacht uit te voeren.

Het gaat niet om de prestatie, maar om het samenspel van in- en ontspanning. Je beweegt in je eigen tempo, met een rustige adem. Buiten adem raken, is er niet bij. Maar er wordt wel gewerkt!

Pilates bij zwangerschap of blessures

Ben je zwanger of net bevallen? Dan kun je meedoen met de gewone les en geef ik je oefeningen en houdingen op maat. Zodat je sterk blijft en veilig kunt (blijven) trainen.

Ook als je een blessure hebt of andere lichamelijke klachten, is meedoen geen probleem. Alle oefeningen kan ik aanpassen aan je (on)mogelijkheden.

Privé- of groepsles pilates

Privéles, voor maximaal 3 deelnemers.
Bel of e-mail me om iets af te spreken.

Groepslessen op maandag- en dinsdagavond
in het yogacentrum Bunnik.